On-line

Srovname.cz spustil agregátor slevových serverů hromadného nakupování

Internetový srovnávač cen a zboží Srovname.cz reaguje na vzrůstající oblibu hromadného nakupování v ČR. Jako jeden z prvních porovnávačů cen u nás spustil novou službu umožňující přehledné srovnání nabídek většiny slevových serverů hromadného nakupování na českém trhu. Uživatelé zde na jednom místě www.srovname.cz/hromadne-slevy najdou aktuální nabídky slevových serverů přehledně setříděné podle měst a kategorií nabízeného zboží nebo služeb.

„Servery hromadného nakupování jsou na českém internetu hitem posledních měsíců a tak jsme se rozhodli na tuto popularitu a rostoucí zájem uživatelů reagovat a ve spolupráci s našimi partnery jsme tuto službu spustili. Jsem přesvědčen, že uživatelé ocení nástroj, který jim pomůže se snadno a rychle zorientovat v záplavě nabídek slev více než 50 serverů tohoto typu, které u nás jen v letošním roce vznikly. Aktuální nárůsty návštěvnosti našich stránek a reakce uživatelů nám v tom dávají za pravdu,“ říká ředitel projektu Srovname.cz David Folprecht.

Fenomén slevových serverů hromadného nakupování odstartoval v ČR zhruba na konci loňského roku a v letošním roce zažívá opravdový boom. V současné době působí na českém trhu již více než padesát projektů tohoto typu. Živelný rozvoj přechází pomalu do fáze konsolidace trhu, uzavírání vzájemných partnerství jednotlivých slevových projektů a jejich expanze do regionů a krajských měst a také specializace a personalizace nabídek slev uživatelům. Velkou část zákazníků slevových serverů tvoří ženy ve věku 25–35 let s vyšším vzděláním. V nabídce slev se pak nejčastěji objevuje: gastronomie, hubnutí, masáže, zkrášlování, wellness pobyty a zážitky.

Princip hromadného nakupování funguje tak, že slevový server domluví s obchodníkem velkou slevu (většinou přes 50 %) na určitou vybranou službu nebo zboží a tu nabídne přes web, e-mail a Facebook či Twitter svým zaregistrovaným uživatelům. Výhodou pro nakupující jsou velké slevy a pro obchodníky je to skvělý marketingový a reklamní nástroj, který v krátkém čase a s minimálními náklady (v podobě krátkodobého dramatického snížení své marže) umožní oslovit se svojí nabídkou obrovské množství několika desítek tisíc potenciálních zákazníků a uživatelů. Slevové servery pak účtují obchodníkům provizi zpravidla ve výši 15-25% z takto uskutečněných a zprostředkovaných obchodů.

„Počet uživatelů našich stránek v posledních týdnech stoupá o desítky procent a je vidět, že Češi v letošním roce začali ve větší míře využívat při nakupování na internetu služeb internetových srovnávačů cen a zboží. Český trh tak začíná pomalu následovat trend vyspělých internetových trhů západní Evropy, kde na porovnávači cen začíná svůj nákup na internetu až 50-55% internetové populace,“ doplňuje David Folprecht.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!