On-line

CZ.NIC startuje kampaň k mojeID

Dva týdny po spuštění služby mojeID zahajuje sdružení CZ.NIC, které stojí za vývojem a provozem služby, kampaň s cílem podpořit zájem o mojeID, a to jak u uživatelů internetu, tak poskytovatelů on-line služeb. Kampaň se objeví v on-line médiích, v tisku a na venkovních reklamních plochách. Ústředním bodem kampaně je speciální stránka jednoheslo.cz, na níž návštěvníci najdou souhrn všech informací o mojeID. K dnešnímu dni má svoje vlastní mojeID již 2019 lidí.

Internetové stránky jednoheslo.cz nabízí kompletní přehled informací, které se o mojeID objevují v médiích, na blozích, diskusních fórech či jiných internetových zdrojích. Pro ty, kteří chtějí být informováni o mojeID ihned, jsou k dispozici také sociální sítě Twitter a Facebook.

„Kampaň by měla oslovit nejen ty, kteří na internetu hledají seriózní informace, ale i ty, kteří se zde chtějí bavit. Hlavní výhody mojeID, jak si ho založit a jak jej používat vysvětluje fiktivní zaměstnanec CZ.NIC Aleš Mokrý, s nímž se mohli uživatelé českého internetu setkat už při projektu dobradomena.cz,“ říká Pavel Tůma, šéf marketingu CZ.NIC.

-red-

Čtěte také

  1. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!