Prodej

Na reklamě se v létě šetřilo

V červenci a srpnu 2010 reklamní inzerenti šetřili. Již v červnu výdaje do reklamy meziměsíčně klesly o pětinu. V červenci reklamní prostor zaznamenal propad až o 35 %, ale v srpnu již výdaje do reklamy mírně vzrostly. Informace dodává monitoring reklamních investic Admosphere.

V letních měsících, kdy lidé tráví nejvíce času na dovolených a mimo dosah médií, reklamní inzerenti šetří. První pokles reklamních investic se projevil již v červnu, kdy oproti květnu výdaje do reklamy meziměsíčně klesly o 19 % na 4,74 mld. Kč. V červenci následoval ještě výraznější meziměsíční pokles o 36 % na 3,05 mld. Kč. V druhém měsíci letních prázdnin srpnu se ochlazení reklamních výdajů zastavilo. Celkově proinzerovaná suma v srpnu vzrostla o 7 % na 3,25 mld. Kč, ale stále zůstává hluboko pod předprázdninovými investicemi.

Všechny hodnoty reklamních investic, které monitoring sleduje, jsou uvedeny v ceníkových cenách. Nezahrnují tedy množstevní ani jiné slevy.

-red-

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!