V druhé polovině srpna odstartovala nová reklamní kampaň kávy Douwe Egberts Grand Aroma. Délka upraveného televizního spotu s taneční tématikou je 25´´ a nasazen bude v klasických i digitálních kanálech. Kampaň poběží od srpna do října.
Nový spot je nejen o nejsilnějším subbrandu v portfoliu káv Douwe Egberts, ale také o intenzivním aroma a chuti, o povzbuzení, inspiraci a energii. Téma pro hlavní slogan bylo vybráno na základě spotřebitelského výzkumu o momentech spojených s kávou. Do budoucna tak bude značka Douwe Egberts spojena s hlavním sloganem: „Pro chvíle, na kterých záleží.“
Televizní kampaň poběží od poloviny srpna do konce října a bude podpořena celoplošnými PR aktivitami, novým webem a in-store podporou (stojany, POS materiály s novým designem a ochutnávky se soutěží). Součástí televizní kampaně bude také sponzoring televizních pořadů, který poběží v průběhu října.
-red-