Společnost Mio Technology spouští na Facebooku svoji soutěž „Virtuality Meets Reality“ (Prolínání virtuality s realitou) na stránce fanoušků Mio.
Jako výrobce zaměřený na poskytování komplexních a přesných navigačních informací vyzývá nyní Mio uživatele z celého světa, aby pořídili a sdíleli fotografie, na kterých jejich GPS zařízení ukazuje obrázek stejného místa, na jaké se právě dívají přes přední sklo auta.
Pro zapojení do soutěže nahrajte do 31. srpna vaši fotografii na stránku fanoušků Mio na Facebooku (vyhledejte „MioBuzz“) a požádejte přátele, aby označili, že se jim tato fotografie líbí. Dvacet nejoblíbenějších fotografií bude odměněno limitovanou sérií 2GB USB disků s originálním designem Mio Spirit.
„Chceme se podělit o každodenní zkušenost, jak nám naše navigační zařízení pomáhají vnímat okolní prostředí – ať už jako potvrzení správnosti naší trasy nebo jako ukázku, jak by mělo vypadat okolí, když cestujeme na neznámá místa,“ říká Rick Liao, ředitel Mio pro globální marketing a obchodní aktivity v Asii. „Prostřednictvím této soutěže mohou uživatelé sdílet s ostatními okamžiky, které prožívají při používání svých Mio navigací, a také komunikovat na Facebooku s ostatními fanoušky z celého světa.“
-red-