Reklama

Hodiny Office Depot měří všem stejně

Novému direct mailu společnosti Office Depot dominuje série hodin různých časových pásem, které známe např. z letiště či hotelů. Tyto ovšem nesou shodný čas a jména čtyř evropských metropolí – Prahy, Bratislavy, Budapeště, Varšavy. Netradiční zásilka pro potenciální zákazníky upozorňuje na výhody centralizovaného nákupu od Office Depot ve všech zemích regionu střední a východní Evropy.

Společnost Office Depot rozeslala velkým společnostem s působností v Česku, Slovensku, Maďarsku a Polsku zásilku s hodinami a letákem. Ta upozorňuje na výhody, které zákazníci získávají při centralizovaném nákupu kancelářských potřeb od společnosti Office Depot ve všech zemích, kde společnost působí. Jde především o jednotné podmínky (stejný katalog, ceny a nastavení procesů, jedna kontaktní osoba atd.), ale i velmi individuální přístup podpořený znalostí lokálních trhů.

„Naši zákazníci mohou těžit z výhod spojených s centrálním nákupem kancelářských potřeb od jediného dodavatele – společnosti Office Depot. Jedná se především o finanční a časovou úsporu. Cílem directmailové akce je upozornit na hlavní benefity a vyvolat zájem o obchodní schůzku. Kampaň běží v celém regionu střední a východní Evropy,“ vysvětluje záměr direct mailu marketingový manažer Office Depot Marcel Schmidt.

V minulých měsících realizovala společnost Office Depot několik podobných direct mailů převážně v Česku a Slovensku. Jejich obsah byl zaměřen především na optimalizaci nákladů a času ve spojení s nákupem kancelářských potřeb. Výsledek těchto akci byl natolik pozitivní, že se je společnost rozhodla rozšířit i do celého regionu střední a východní Evropy. „Optimalizace nákladů je aktuální trend a pro každou firmu nezbytný proces. Chceme jim jít naproti a nabídnout takové služby, které jejich nároky beze zbytku splní,“ shrnuje očekávání Marcel Schmidt.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!