Samostatnou webovou prezentaci představuje v těchto dnech nová značka nealkoholického piva Fríí. Na webových stránkách najdou spotřebitelé informace o tomto novém produktu, značce, její historii a návaznosti na předchozí nealkoholická piva ze skupiny Heineken. Vedle toho zde jsou k dispozici aktuální informace o Automotodromu Brno, jehož partnerem je právě nealkoholické pivo Fríí. Návštěvníci stránek zde také najdou pravidelně aktualizovaný přehled akcí, na kterých se budou moci se značkou Fríí potkat.
„Vizuál stránek navazuje na grafiku ostatních materiálů, jako je etiketa nebo reklamní poutače. Při jejich tvorbě jsme kladli důraz na silné prostorové vnímání. Značku Fríí chceme profilovat jako dynamickou, moderní, v duchu motta Buď Fríí,“ vysvětluje Daniela Klančíková, brand manažerka značky Fríí. Informace o novém webu najdou spotřebitelé na všech obalech nealkopiva Fríí, spuštění webu také podpoří tištěná a venkovní inzerce.
-red-