On-line

Vitar s novým Energitem na sociálních sítích

Zlínská společnost Vitar zahájila relaunch legendárního vitamínového doplňku Energit novými obaly a maskotem. Tím se stal lemur, který se zrodil přímo na Facebooku a jehož videa z YouTube dosáhla za měsíc více než 300 tisíc shlédnutí.

Kromě sociálních sítí a virálního marketingu bude kampaň probíhat, s využitím Bluetooth komunikace, v místech prodeje a na školách. Vitar využije v kampani Energitu také další možnosti internetu např.on-line hry a mobilní marketing.

Součástí kampaně je i první facebooková aplikace poskytující v ČR ucelený přehled kultury a sportovišť a to včetně aplikace pro iPhone, která bude brzy spuštěna v českém App Store. “ Cílem rebrandingu a kampaně je celkově zatraktivnit Energit pro mladší ročníky a přinést jim zážitky spojené se značkou s akcentem na sociální sítě,“říká Miroslav Sadílek, marketingový ředitel Vitaru.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!