ICT

IBM posouvá prediktivní analýzy do nové éry

Společnost IBM představila nový software, který podporuje podnikové uživatele prostřednictvím prediktivních analytických nástrojů v rychlejším a sofistikovanějším rozhodování.

Třemi jednoduchými kliknutími nyní mohou podnikoví uživatelé vytvořit prediktivní model v konfigurovatelném rozhraní webového prohlížeče a spouštět simulace „what-if“ scénářů, které porovnávají a testují nejlepší výsledky před nasazením modelu do provozního systému. Firemní uživatelé tak nyní mají plnou kontrolu nad analytickým procesem, což jim umožní přijímat přesná rozhodnutí včas a přitom reagovat na změny strategie, nákupních vzorců, chování zákazníků nebo podmínek na trhu.

IBM nabízí nový, konfigurovatelný produkt pro pojišťovnictví a další pro marketingové organizace ve všech vertikálních odvětvích.

Nový software IBM SPSS Decision Management kombinuje prediktivní modely, obchodní pravidla a optimalizace a zvyšuje jistotu organizace činit přesná a hodnotná rozhodnutí při interakci se zákazníkem.

-red-

Čtěte také

  1. Junior produktový/marketingový specialista (CZ nebo SK - Karlín)
    Praha | 40000 Kč/měsíc
  2. Obchodní zástupce / Sales Representative - Morava (oftalmologie)
    50000 - 50500 Kč za měsíc
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  5. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!