Český nákupní portál Kasa.cz zařadil mezi své aktivity v oblasti sociálních sítí facebookovou aplikaci MySocial Wishlis, která umožňuje mezi přáteli sdílet přání z nabídky Kasa.cz. Novinka, na kterou má Kasa.cz měsíční exkluzivitu, je přáteli Kasa.cz hojně využívána.
U každé z 10 000 položek na www.kasa.cz je nyní ikona „Vložit mezi má přání na Facebooku“, která přidá vybrané zboží do seznamu přání na facebookovém profilu zákazníka. Jeho přátelé tak budou moci snadno zjistit, po čem touží, a tak se vždy strefí do jeho přání a vyvarují se nechtěných a nepotřebných dárků.
Po přidání položky do svého seznamu přání si zákazník může zvolit, zda ji zveřejní také na své zdi, či pouze v rámci aplikace MySocial Wishlist. Ta kromě sekce „Moje přání“, kde jsou shromážděna přání daného uživatele, obsahuje také sekci „Přání kamarádů“, kde si můžete některá z přání vzít na svá bedra a označit je jako „Chci koupit já“. Nejedná se o definitivní rozhodnutí, svého záměru se můžete kdykoliv později snadno zříci. „Našeptávač“ umí oslovit vybrané přátele, kteří aplikaci ještě nepoužívají. Poslední položkou je „Kalendář“, který přehledně každý den zobrazuje svátky a narozeniny přátel.
„S propojením Kasa.cz a Facebooku máme dobré zkušenosti, proto jsme se rozhodli možnosti Facebooku ještě více využít. Ohlasy našich fanoušků jsou pozitivní, a my v tomto trendu chceme i nadále pokračovat,“ řekla Jitka Součková, marketingová ředitelka portálu Kasa.cz. Ten má nyní v sociální síti Facebook cca 1 300 fanoušků, které pravidelně informuje o novinkách a akčních nabídkách a navíc pro ně každý týden pořádá soutěž o hodnotné dárky.
-red-