PR agentura Image CZ zajišťuje od května PR služby pro společnost Le Chèque Déjeuner, která se specializuje na oblast zaměstnaneckých benefitů. PR kampaň se zaměří na propagaci značky a zvýšení povědomí o produktech společnosti.
„Jedním z hlavních cílů této spolupráce by mělo být zvýšení povědomí o naší společnosti a službách, které poskytujeme, a zároveň větší vnímání výhod, které systém motivací a benefitů firmám poskytuje,“ říká Ing. Petr Pacas, obchodní ředitel Le Chèque Déjeuner.
Finálního kola výběrového řízení se zúčastnily tři agentury. Agentura Image CZ zvítězila díky oborovým zkušenostem blízkým zaměstnaneckým benefitům. „Společnost Le Chèque Déjeuner cítí příležitost efektivně komunikovat s veřejností. Chceme výrazněji oslovovat představitele společností a prostřednictvím masmédií vysvětlovat princip fungování zaměstnaneckých benefitů,“ doplňuje Pavla Bártová z marketingového oddělení společnosti Le Chéque Déjeuner.
Za agenturu Image CZ komentuje nastávající spolupráci Tomáš Vrána: „Zaměstnanecké benefity, to nejsou pouze stravenky. Společnost Le Chèque Déjeuner nabízí spoustu dalších zajímavých produktů a služeb, kterými může zaměstnavatel odměnit své zaměstnance. Komunikovat hodláme jak konkurenční výhody, tak i obecná témata pro osvětu. Na spolupráci se proto velice těšíme.“
-red-