Reklamní tržiště AdExpres.com má za sebou čtyři měsíce ostrého provozu. Za tuto krátkou dobu přineslo internetovým stránkám reklamu za více než 13 miliónů korun a v současnosti nabízí svým klientům téměř 600 miliónů impresí na 250 webových portálech. „Podařil se nám naplnit záměr nastartovat projektem AdExpres.com změnu lety zaběhnuté koncepce nákupu a prodeje reklamního prostoru v online médiích. Je to transparentnost projektu a inovativní přístup v mediálním plánovaní, které nám umožnily se velice rychle etablovat na domácím trhu s online reklamou,“ komentuje důvod úspěchu reklamního tržiště Jan Galgonek, CEO projektu AdExpres.com.
Cílem projektu reklamního tržiště AdExpres.com byla při spuštění v listopadu 2009 snaha vyplnit mezeru na českém trhu s online reklamou. „Kombinace online nástroje pro rychlý a jednoduchý nákup reklamy a online mediální agentury nabídla zadavatelům reklamy nové možnosti. Našim klientům nabízíme nejen technologickou platformu k usnadnění nákupu bannerové reklamy, ale také plný servis při přípravě a administraci mediálních kampaní.“, vysvětluje fungování projektu Jan Galgonek.
Na startu mělo reklamní tržiště AdExpres.com zaregistrováno přes 55 webů, po 4 měsících své existence registruje toto tržiště téměř 250 webů. S dalšími 150 weby spolupracuje projekt AdExpres externě. Reklamní tržiště AdExpres.com se od konkurenčních projektů v oblasti online prodeje reklamy liší tím, že nabízí zadavatelům možnost diversifikace jejich mediálních plánů a lépe tak pokrýt jejich požadavky směrem k účinnosti reklamy.
Prostřednictvím AdExpres.com se k dubnu 2010 realizují nebo zrealizovaly bannerové kampaně za více než 13 miliónů korun. „Tato čísla jsou v souladu s naším očekáváním pro rok 2010, kdy je naší snahou dosáhnout podílu mezi 3% až 5% na celkových výdajích do bannerové reklamy,“ komentuje finanční objemy prodejů a nákupů bannerové reklamy Jan Galgonek.
-red-