Společnost SPAR ČOS plánuje v letošním roce zásadní změny v oblasti reklamy a propagace. Nově v mediamixu využije pravidelně televizi, jejímž prostřednictvím osloví své zákazníky a to již na konci března 2010, kdy odstartuje nová reklamní kampaň. Inovace se bude týkat i podoby akčních letáků.
„Nabídka, o kterou se musíte podělit“ je ústřední heslo originální a velmi nápadité televizní kampaně, kterou pro společnost SPAR ČOS zpracovala agentura EURO RSCG, která zvítězila v kreativním tendru pro TV koncept 2010. „Vzhledem k tomu, že společnost SPAR ČOS je významným nositelem moderních trendů, chtěli jsme vytvořit takové reklamní zpracování, které by značku s tak obrovským potenciálem zcela přesně vystihovalo, “ říká Ing. Petr Jindra, marketingový ředitel společnosti.
Krátké, přibližně patnácti vteřinové spoty zachycují situace z běžného života, které na první pohled s nabídkou INTERSPARu vůbec nesouvisí. V těchto situacích by ústřední postava měla primárně myslet na něco zcela jiného než na jedinečnou akční nabídku. To se jí však nedaří a jednoduše se o ni musí s lidmi ve svém okolí podělit. Nové pojetí reklamy, jejímž hlavním mottem je „Milujeme dobré ceny“, umožňuje použít slogan v nejrůznějších situacích a reagovat na aktuální dění ve společnosti. Jednotlivé „příběhy“ na sebe navazují a tvoří tak nekonečný seriál, jehož cílem je oslovit co největší počet diváku všech věkových kategorií.
Propojení inteligentního humoru a ztotožnění se s danou situací dává této kampani velkou šanci vyniknout nad ostatními konkurenty, jejichž reklamy jsou většinou koncipovány tak, že děj reklamního šotu logicky nesouvisí s produktem, který je finálně jen uměle připojen. „Výzkum prováděný metodou focus group ukázal, že většina českých zákazníků si sice pamatuje promovaný produkt, nicméně vzhledem k tomu, že všechny produktové nabídky konkurentů jsou velmi podobné, nedokáže ho již přiřadit k jejímu prodejci. Proto jsme použili tzv. metodu story telling, kdy se silný nebo zajímavý příběh dokáže vrýt do paměti příjemce reklamy, tedy zákazníka, který si pak již následně jednoduše propojí příběh INTERSPARu a konkrétní nabídku,“ vysvětluje Ing. Petr Jindra.
Novou reklamní kampaň mohli diváci poprvé shlédnout koncem března na obrazovkách TV Nova. Následně budou spoty ohraničovat hlavní večerní zpravodajství a rovněž se objeví v reklamních přestávkách hlavního večerního pořadu.
-red-