Kompletním redesignem prošla webová stránka projektu „ČEZ pomáhá regionům“ Skupiny ČEZ.
FG Forrest zabezpečila kompletní implementaci projektu. Kreativní část připravila agentura Mather Advertures. Výsledkem spolupráce je webová prezentace s atraktivním designem, přehlednou strukturou a snadnou orientací pro uživatele.
Kampaň upozorňující na rozsah a pestrou paletu projektů, které ČEZ podporuje přímo v regionech, běží již druhým rokem. Nejen prostřednictvím webové stránky www.cezregionum.cz tak Skupina ČEZ představuje veřejnosti své společensky prospěšné a sponzorské aktivity. Jde zejména o známá oranžová hřiště, cyklostezky, přístrojové vybavení nemocnic a velký počet projektů z oblasti kultury, vzdělávání a sportu.
Nový design stránek doplňují interaktivní mapa, kalendář připravovaných akcí a především animace maskotů projektu – lampiček. Návštěvníky aktuálně čeká znalostní soutěž o velmi zajímavé a praktické ceny.
„Spravovat stovky stránek s informacemi o našich charitativních a sponzorských aktivitách je možné pouze s vyspělým publikačním systémem. A ten díky PS Edee od FG Forrest máme.“ říká Pavel Foršt, webmanažer z oddělení marketinkové komunikace ČEZ, a. s.
„Web je výsledkem intenzivní vzájemné spolupráce s agenturou Mather Advertures, která je tvůrcem konceptu, grafických návrhů a animací použitých k oživení vybraných sekcí. FG stála za technickým řešením, tj. přenesením vizualizace konceptu do reality.“ říká Jaroslav David, Account Manager společnosti FG Forrest, a.s.
-red-