Společnost Accor Services, podnikající v oblasti zaměstnaneckých benefitů, uvedla do provozu nové webové stránky. Zcela nová grafická úprava přináší jednodušší orientaci a rychlejší přístup k hledaným informacím.
Společnost zvolila model základního portálového rozhraní, které přehledně řadí informace do logických celků. K hledaným informacím vedou různé přístupové cesty, podle jednotlivých produktových řad nebo cílových skupin. Web obsahuje speciální sekce pro koncové uživatele produktů, dodavatele a klienty z řad firem a státních institucí.
„Nový model webu jsme zvolili zejména z důvodu rozšiřující se nabídky našich produktů a služeb. V posledních měsících přibyly k nejrozšířenějšímu produktu, stravenkám Ticket Restaurant, a poukázkám na benefity další nové produkty, jako například předplacená karta Ticket Benefit Card nebo firemní cafeterie Benefity Café. Vydáváme i poukázky pro pomoc v hmotné nouzi, distribuované prostřednictvím státní správy. Naší snahou bylo poskytnout stávajícím i novým cílovým skupinám maximální možnou šíři informací, při zachování uživatelsky přívětivého prostředí,“ uvedla marketingová ředitelka Accor Services Daniela Pedret.
-red-