U:fon na Facebooku představil tým operátorů, kteří budou pomáhat řešit problémy a připomínky svých zákazníků přímo prostřednictvím této sociální sítě.
„Přestože většina firem v Česku už dnes se svými zákazníky přes Facebook komunikuje, rozhodně se zatím nedalo mluvit o skutečné péči, jak ji známe z klasických zákaznických center, která fungují především po telefonu. Inspirovali jsme se v zahraničí a nyní budou naši operátoři kromě call centra fungovat i on-line na Facebooku. Zatím pouze v pracovní době našeho call centra, tedy od 8 ráno do 8 večer, do budoucna ale počítáme i s tím, že nám tento nástroj umožní výrazně prodloužit provozní dobu,“ říká Oleg Vojtíšek, ředitel péče o zákazníky U:fona.
Služba je určena všem, kdo Facebook pravidelně používají nebo dokonce při kontaktu preferují, ale samozřejmě i těm, kdo neradi čekají na lince call centra nebo přes den nemají čas nebo příležitost vyřídit hovor. „Stačí, když dotaz napíší na naši Zeď. V pilotním provozu byla naše reakční doba na dotazy cca 15 minut, rádi bychom ji udrželi i do budoucna,“ doplňuje Vojtíšek.
-red-