Přední distributor alkoholických nápojů, společnost Brown-Forman Czech & Slovak Republics spustila nový B2B portál. Přestože se jedná primárně o nástroj na prodej kompletního produktového portfolia obchodním partnerům, mohou si přes něj svůj oblíbený nápoj objednat i koncoví zákazníci.
Brown-Forman Czech & Slovak Republics v České republice zastupuje známé značky alkoholických nápojů, jako jsou Finlandia Vodka, Jack Daniel´s Tennessee Whiskey, Martini, Bacardi nebo tequila El Jimador. V předvánočním období společnost umožnila svým partnerům využívat dalšího nákupního kanálu, a to prostřednictvím portálu www.bf2b.cz. Portál je sice primárně zaměřen na obchodní partnery a komerční subjekty, objednávky přes něj ale mohou realizovat i koncoví zákazníci. „Portál slouží v současnosti jako doplňkový kanál pro naše obchodní partnery, rozhodně není jeho cílem nahradit práci našich obchodních zástupců. Do budoucna v něm vidíme marketingově prodejní nástroj s velkým potenciálem. Od jeho spuštění očekáváme nárůst objednávek zejména v segmentu firemních zákazníků, kteří často naše značky využívají jako bonusy pro zaměstnance nebo firemní dárky,“ říká Petr Polák, Trade marketing manažer společnosti Brown-Forman.
Nezanedbatelnou „zážitkovou“ součástí nabídky je i možnost objednávky profesionálního barmanského servisu pro firemní party či tzv. Experience the Spirit of Spirits, zážitkový vzdělávací kurz o různých kategoriích destilátů, historii a přípravě koktejlů spojený s ochutnávkou. Oba typy služeb jsou nabízeny i jako bonus podmíněný nákupem produktů v určité hodnotě.
Objednávkový proces, stejně jako platba a dodání, jsou velmi jednoduché a obvyklé pro ty, kdo jsou zvyklí nakupovat přes internet. „Načasování do předvánočního období byl dle výsledků – zdá se – dobrý tah“, dodává Petr Polák.
-red-