Bacardi Limited, největší soukromá alkoholová společnost na světě, a sedminásobný vítěz Formule 1 Michael Schumacher na konci roku oznámili, že opět obnoví své partnerství v mezinárodní podpoře kampaně „Šampioni pijí zodpovědně”. Michael bude zároveň do roku 2011 ambasadorem globální společenské odpovědnosti společnosti Bacardi Limited a bude pomáhat šířit výzvu „Pití a řízení se nedají míchat“. Bacardi a Schumacher se poprvé v souvislosti se sociální zodpovědností spojili v roce 2008 a tato kampaň již oslovila více než 80 miliónů lidí po celém světě.
“Spolupráce s Bacardi Limited mě těší i proto, že mohu pomáhat šířit výzvu „Pití a řízení se nedají míchat“. Chci lidem připomenout zodpovědnou alternativní volbu hromadné dopravy, taxi, najatého řidiče nebo pití nealkoholických nápojů, pokud musí řídit. Této věci skutečně věřím a těším se, že navážeme na úspěšnou kampaň „Šampioni pijí zodpovědně”, říká Schumacher.
Součástí tohoto prohlášení bylo i uvedení nového videa, ve kterém Schumacher účinkuje. Premiéru shlédlo více než 70 000 diváků na stadionu Ptačí hnízdo (Bird’s Nest Stadium) v Pekingu v listopadu 2009 před závodem Race of Champions.
„Natáčení posledního spotu byla velká zábava a doufám, že se nám podaří i nadále komunikovat důležitost abstinence za volantem nebo využití alternativních možností. Chceme toho dosáhnout zábavným, zapamatovatelným a působivým způsobem. Také doufám, že diváci toto video přepošlou dál svým rodinám a přátelům a pomohou tak šířit naši výzvu”, dodává Schumacher.
„Velice nás těší, že budeme pokračovat ve spolupráci s Michaelem – byl skutečně angažovaným ambasadorem kampaně „Šampioni pijí zodpovědně”. Naším vzkazem o zodpovědném pití jsme oslovili miliony lidí a doufám, že lidé se do kampaně opět zapojí a přepošlou video dál“, říká Séamus E. McBride, prezident a CEO firmy Bacardi Limited.
-red-