Knihy

AGENDA 21 – Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století

Nová kniha jednoho z nejvýznamnějších představitelů světového managementu Michaela Hammera, někdejšího tvůrce koncepce reengineeringu a prominentního představitele reengineeringového hnutí, poodhaluje tajemství nejúspěšnějších podniků dneška a formuluje devět základních pravidel, devět kroků, jež musí podniky a podnikatelé učinit, chtějí-li uspět a prosperovat v první dekádě nového tisíciletí, v době sílící „nadvlády zákazníka“ a globální hyperkonkurence.

Podniky dnes nemají k dispozici žádné zázračné léky, žádné zaručené recepty nebo jednoduchá řešení. Staré osvědčené přístupy již nejsou účinné. Po euforii devadesátých let znovu nastaly těžké – normální – časy. Je proto nanejvýš nutné začít brát podnikání opět jako vážnou práci, protože nová doba a nové problémy jsou ve skutečnosti ještě složitější, než bychom si většinou vůbec dokázali představit. Ukázalo se, že úspěch již není tak snadný, že internet nezmění vše jako proutku mávnutím, a platí, že peněz a času bude vždy nedostatek, že konkurence bude stále tvrdší a že zákazníci jsou náročnější než kdykoli v minulosti a že drží v rukou všechny trumfy a veškerou moc. Co dělat? Lidé v podnicích si musí dnes pořádně vyhrnout rukávy, aby dokázali zvýšit výkonnost svých podniků. K tomu budou potřebovat celou sadu praktických nástrojů.

Nová kniha Dr. Michaela Hammera Agenda 21, kterou s podtitulem Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století vydalo nakladatelství Management Press ( z angl. orig. přel. H. Škapová), jednoho z nejvýznamnějších představitelů světového managementu, někdejšího tvůrce koncepce reengineeringu a prominentního představitele reengineeringového hnutí, představuje takovou pragmaticky zaměřenou reakci na události, které změnily tvář dnešního světa podnikání. Poodkrývá tajemství nejlepších a nejúspěšnějších podniků dneška a poskytuje účinné nástroje podnikové transformace – formuluje devět základních programových bodů, devět kroků, jež musí podniky a podnikatelé učinit, chtějí-li opravdu uspět a prosperovat v první dekádě nového tisíciletí, v době sílící „nadvlády zákazníka“ a globální hyperkonkurence:

  1. Staňte se podnikem, s nímž se dobře spolupracuje.
  2. Poskytněte zákazníkům vyšší přidanou hodnotu.
  3. Buďte posedlí procesy.
  4. Změňte kreativní práci v procesní práci.
  5. Používejte měření ke zlepšování postupů, nikoli jako funkci účetnictví.
  6. Rozvolněte svou organizační strukturu.
  7. Neprodávejte svým distribučním kanálům, ale jejich prostřednictvím.
  8. Překročte své hranice v zájmu vyšší efektivnosti.
  9. Vzdejte se své identity ve prospěch širšího podniku.

Michael Hammer je jedním z nejvlivnějších světových autorů v oboru podnikového managementu a průkopníkem významných manažerských inovací, jež se staly standardní součástí manažerského instrumentária a provozních metod těch nejlepších a nejúspěšnějších podniků. Především pak jeho koncepce reengineeringu podnikových procesů a myšlenka procesní podnikové organizace od základů změnily celý dnešní podnikový svět.

Michael Hammer je vyhledávaným lektorem a řečníkem (jeho seminářů a konferencí se každoročně zúčastní tisíce lidí), jako poradce spolupracuje s manažerskými týmy předních světových firem. Konsorcium Phoenix, které založil, se stalo významným výzkumným centrem a nástrojem implementace zásadních organizačních změn ve spolupracujících podnicích.

Je autorem řady časopiseckých článků a dalších tří knižních publikací, z nichž jeho Reengineering the Corporation: A Manifesto for Business Revolution (spolu s J. Champym) se stala skutečným mezinárodním bestsellerem. (Český překlad knihy pod názvem Reengineering – radikální proměna firmy. Manifest revoluce v podnikání se v nakladatelství Management Press dočkal v roce 2000 již svého třetího vydání.)

Michael Hammer – vzděláním technik a původně profesor počítačových věd na Massachusetts Institute of Technology – je vášnivým zastáncem věcných řešení a praktických přístupů. Zajímá se o základní podnikové procesy: jak firma vyvíjí a prodává své výrobky a služby, jak vyřizuje objednávky svých zákazníků, jaký poskytuje svým zákazníkům servis, jak organizuje své činnosti a motivuje své zaměstnance…

Je zakladatelem a ředitelem úspěšné konzultantské firmy a několika dalších firem působících v oboru vyspělých technologií. Časopis Business Week Michaela Hammera označil za jednoho ze čtyř nejvýznamnějších myslitelů v oboru managementu devadesátých let a magazín Time jej zařadil do svého prvního seznamu dvaceti pěti nejvlivnějších osobností Spojených států.

Kniha vyšla v nakladatelství MANAGEMENT PRESS.
Knihu je možné objednat u stejného nakladatelství.

Váz., 145 x 205 mm, 260 str.,
doporučená cena 360 Kč, ISBN 80-7261-074-0

Čtěte také

  1. Marketing Manager - Retail
    Praha 4
  2. Datový analytik pro marketingové oddělení (40 - 60.000 Kč)
    Zlín | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Tiskař (M/Ž)
    Břeclav
  4. Obchod a marketing | Buďte součástí firmy s kompenzačními pomůck
  5. Brand Manager FMCG
    Praha
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!