Po spuštění nové reklamní sítě specializující se na prodej televizní reklamy v prostředí internetu poptávka ze strany inzerentů roste. Důkazem je hned několik realizovaných video kampaní.
Mezi první klienty reklamní video sítě V2Media se zařadila společnost Renault. Automobilový zadavatel zvolil k propagaci svého vozu Renault Thalia produkty V2Media, které umožňují zakomponování identického televizního spotu do prostředí internetu. Pro komunikaci byl zvolen formát Vstitial Double Leaderboard. Kampaň se realizovala po dobu 1 týdne a úspěšně oslovila celkem 1,2 milionů internetových diváků.
Jak hodnotí výsledky kampaně zástupce mediální agentury klienta Rudolf Teglassy? „ Kampaň splnila naše i klientovy očekávání, zasáhla požadované množství zákazníků a splnila nároky na efektivitu. Tento produkt je velice atraktivní, neboť možnost spustit stejný televizní spot v prostředí internetu a navíc s možností interaktivity přináší dodatečný synergický efekt. S tímto mediálním kanálem budeme pracovat i v budoucnosti, protože v něm vidíme novou přidanou hodnotu.“
-red-