On-line

Zájem o televizní kampaně na internetu roste

Po spuštění nové reklamní sítě specializující se na prodej televizní reklamy v prostředí internetu poptávka ze strany inzerentů roste. Důkazem je hned několik realizovaných video kampaní.

Mezi první klienty reklamní video sítě V2Media se zařadila společnost Renault. Automobilový zadavatel zvolil k propagaci svého vozu Renault Thalia produkty V2Media, které umožňují zakomponování identického televizního spotu do prostředí internetu. Pro komunikaci byl zvolen formát Vstitial Double Leaderboard. Kampaň se realizovala po dobu 1 týdne a úspěšně oslovila celkem 1,2 milionů internetových diváků.

Jak hodnotí výsledky kampaně zástupce mediální agentury klienta Rudolf Teglassy? „ Kampaň splnila naše i klientovy očekávání, zasáhla požadované množství zákazníků a splnila nároky na efektivitu. Tento produkt je velice atraktivní, neboť možnost spustit stejný televizní spot v prostředí internetu a navíc s možností interaktivity přináší dodatečný synergický efekt. S tímto mediálním kanálem budeme pracovat i v budoucnosti, protože v něm vidíme novou přidanou hodnotu.“

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!