Média

Proximity Worldwide opět nejoceňovanější sítí v direct marketingu

Dle aktuálně zveřejněných výsledků zprávy The Won Report, která je součástí zprávy The Big Won, se Proximity Worldwide třetím rokem stala nejúspěšnější sítí na poli direct marketingu, pokud jde o kreativitu.

Do hodnocení jsou zahrnuty globální (např. Cannes Lions, John Caples Awards, Echo), regionální (Epica) a lokální kreativní soutěže. Na výsledku sítě se podepsala zejména novozélandská AIM Proximity, která získala ocenění za kampaně „Love Conspiracy“, „The Yellow Tree House“ a „iPhone Jonny“.

Pokud jde o celkovou zprávu The Big Won, která hodnotí kreativitu nejen v direkt marketingu, ale napříč všemi disciplínami a médii, na prvním místě se umístila síť BBDO Worldwide, k níž je Proximity Worldwide přidružena. Samotná Proximity Worldwide obsadila v tomto hodnocení 7. příčku.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!