Reklama

HC Sparta Praha zahájila unikátní kampaň

Mezi hokejovým klubem a jeho fanoušky existují silné vztahy. Právě na ty sází jedinečná kampaň HC Sparta. „Jsem střela i terč. Jsem únik i zteč. Jsem Sparta,“ říká v ní hokejový útočník Tomáš Netík. V českém prostřední zcela unikátní koncept připravila společnost Mather Sport, která je součástí skupiny Mather a věnuje se sportovnímu marketingu.

„Kampaň se soustředí na širokou komunitu Sparty a jejím cílem je poukázat na všechno, co znamená být součástí hokejového klubu,“ říká Petr Bříza, generální manažer HC Sparta Praha. „Proto nepřekvapí, že v rámci kampaně nepracujeme jen s hráči, kteří jsou vidět ze všech nejvíc. Sparta, to jsou i naši zaměstnanci, generace fanoušků, naše široké okolí. Sparta nepatří nám, je především našich fanoušků.“

Unikátní kampaň, která se nejdříve představí v outdoorových mediích a později se promítne i do merchandisingových předmětů, poukazuje na to, že pro fanoušky HC Sparta Praha znamená jít na hokej více „než si jen zakřičet“. Sparťanští fanoušci se vyznačují radostí, pocitem sounáležitosti a obrovskou důvěrou, kterou vkládají do svých hráčů.

„Kampaň, kterou připravoval především Petr Lešek, mluví jazykem srdce a poukazuje na silné emoce, jež hokejový klub a jeho fanoušky propojují,“ popisuje Division Manager agentury Phillip Parun. „Cílem kampaně je nejen vyvolat větší zájem o Spartu u fanoušků i partnerů, ale také posílit vazbu na klub a vzbudit hrdost, že mohou být jeho součástí.“

Námětu se držel i známý fotograf Jiří Turek, již od počátku nadšený pro tuto kampaň. „Byl jsem zvědavý a těšil se, jak se bude pracovat s tak různorodou skupinou lidi. jak se bude dát propojit hráče, zaměstnance, vedení a především fanoušky Sparty, jaké emoce přinesou na focení… A výsledek předčil všechna očekávání – sparťanský duch ze všech přímo sálal,“ pochvaloval si spolupráci Jiří Turek.

O kreativní koncept se postaral Jiří Langpaul, Creative Director skupiny Mather, ve spolupráci s Petrem Voborským, nezávislým copywriterem. „Sparta byla vždy o lidech a jejich nasazení, které klubu věnovali. A právě jejich oddanost se stala ústřední myšlenkou pro naši novou kampaň,“ říká Jiří Langpaul. „Osobní zpovědi všech účinkujících se skládají do jedné myšlenky: Jsme to my, kdo tvoří Spartu a jsme na ni hrdí. Já jsem Sparta, my jsme Sparta.“

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!