Média

Fond ohrožených dětí navázal spolupráci s PR agenturu

Fond ohrožených dětí (FOD) se rozhodl navázat spolupráci s PR agenturou Omne Bonum. Až dosud se o kontakt s médii a další PR aktivity starali jeho pracovníci vlastními silami. Nyní se stává stále aktuálnější potřeba věnovat veškeré úsilí samotné práci pro ohrožené děti. Tu v posledním období komplikovaly nepodložené výpady pokoušející se manipulovat veřejným míněním v neprospěch Fondu. To mělo vliv i na rozhodování některých dárců a sponzorů, od jejichž příspěvků se odvíjí šíře možností FOD pomáhat. Poté, co nezávislý soud potvrdil, že se tyto výpady nezakládají na pravdě, očekává FOD zvýšení zájmu sponzorů, což umožní další zintenzivnění jeho práce.

„Fond ohrožených dětí se snaží již dvacátým rokem pomáhat ohroženým dětem, což se daří jen díky podpoře veřejnosti a obětavosti našich pracovníků, kteří s velkým nasazením pracují přesto, že mzdy se již dva roky o jeden až dva měsíce opožďují, a kteří setrvávají ve FOD i přes občasné poplašné zprávy o blížícím se krachu. Doufám, že nyní po rozhodnutí městského soudu o nepodloženosti pomluv se zájem veřejnosti, státu i médií o podporu naší činnosti zvýší, a že energii, kterou v posledních dvou letech musíme věnovat věčnému „boji o přežití“, budeme moci investovat o to více do ochrany dětí, které nás potřebují. Věřím, že navázání mediální spolupráce s agenturou Omne bonum, s níž máme ty nejlepší zkušenosti, k tomuto cíli napomůže,“ uvedla předsedkyně FOD JUDr. Marie Vodičková.

K rozhodnutí pro navázání spolupráce s agenturou Omne bonum přispěly pozitivní zkušeností z propagace projektu Klokánkovi do kapsičky. Ten probíhá již pátý rok v lékárnách v celé České republice a z jeho výtěžku již byl zakoupen a zrekonstruován Klokánek v Kroměříži a Chomutově. Tato spolupráce přinesla nejen pozitivní publicitu, ale i zvýšení zájmu sponzorů o práci FOD. Navíc agentura nabídla spolupráci FOD za symbolickou odměnu.

„Agentura Omne bonum, jejíž latinský název znamená ‚vše dobré‘, působí na trhu od roku 1998. Nabízí kompletní portfolio PR služeb a produkčních aktivit. K jejím klientům patří např. společnosti Elektrowin, Alliance Healthcare, Festo, Citibank, či Flohmarkt,“ uvedla majitelka agentury Květoslava Hrubešová.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!