Hlavním mottem letošní vánoční kampaně SPAR ČOS pod názvem „Milujeme dobré jídlo“, jsou kvalitní a čerstvé potraviny. Tváří kampaně je šéfkuchař Zdeněk Pohlreich, který je stejně jako společnost SPAR propagátorem čerstvých a kvalitních surovin při přípravě pokrmů. Pohlreich je rovněž známý svým smyslem pro detail a snahou pozvednout úroveň kvality českého stravování. Zapojení Pohlreicha do letošní vánoční kampaně je prvním projektem v rámci jeho začínající dlouhodobé spolupráce se společnosti SPAR.
„Prostřednictvím kampaně ,Milujeme dobré jídlo´ chceme naše zákazníky nejen inspirovat, ale oslovit především ty z nich, kteří vidí v nakupování a přípravě jídla něco specifického a přitom požadují kvalitu za dobrou cenu,“ říká Ing. Petr Jindra, marketingový ředitel SPAR ČOS. INTERSPAR podle něj klade velký důraz na to, co je velice důležité nejen o Vánocích, ale i po celý rok, a tím jsou především dobré a kvalitní suroviny. Ty totiž tvoří základ všech výtečných pokrmů.
Kampaň s nejedním překvapením, na které společnost SPAR spolupracovala s reklamní agenturou MARK/BBDO, bude komunikována nejen prostřednictvím tisku a POS materiálů, ale i prostřednictvím in-storových poutačů v jednotlivých hypermarketech INTERSPAR a supermarketech SPAR.
-red-