Marketing

POPAI CE zahajuje nový program pro zadavatele reklamy

Asociace POPAI CENTRAL EUROPE nabízí spolupráci výrobcům značkových produktů a zástupcům maloobchodu v rámci nové sekce nazvané Klub zadavatelů POPAI CE, jejíž program je zaměřen na projekty a akce pro zadavatele reklamy, kteří mají zájem o novinky, výzkum a relevantní informace z místa prodeje a o nejnovější dění v in-store marketingu.

„Klub zadavatelů je odpovědí na konkrétní potřeby právě zadavatelů a bude iniciovat v rámci asociace i vlastní projekty. Cílem je posílit již existující platformu, kde se setkávají zástupci retailu, výrobců POP materiálů a zadavatelů. Že je to krok správným směrem, dokládají již první zájemci o členství v Klubu zadavatelů například z řad FMCG společností“, sdělil garant sekce Jaroslav Novák.

Hlavním poslání Klubu zadavatelů je organizovaně zastupovat zájmy zadavatelů reklamy v rámci asociace POPAI a zajistit přímé propojení komunity zadavatelů reklamy s odborníky a výrobci v oblasti POP/POS.

Mezi členy světové sítě asociace POPAI působí v současnosti více jak 300 významných zadavatelů reklamy – výrobců značkových výrobků a obchodních společností.

Program Klubu zadavatelů POPAI CE umožní zadavatelům reklamy využít produkty a služby, které asociace POPAI nabízí, a to zejména:
– vzájemně sdílet informace a zkušenosti na národní i mezinárodní úrovni o tématech, jako je efektivita POP, tvorba a realizace prostředků POP komunikace, chování a postoje spotřebitelů,
– rozšířit odborné znalosti v oboru prostřednictvím zvýhodněné účasti na akcích kontinuálního vzdělávacího programu „Univerzita POPAI CE“,
– čerpat výhody pravidelného Informačního servisu, který zajišťuje přístup k informacím vyhrazeným pro členy Popai,
– zlepšit strategii v in-store marketingu prostřednictvím průzkumu formou účasti v průzkumových projektech POPAI CE a díky přednostnímu získání výsledků průzkumů efektivity nástrojů in-store komunikace.

„Založení klubu zadavatelů je logickým vývojovým krokem asociace ve snaze být přínosnější organizací právě směrem k zadavatelům, abychom v bližší spolupráci s nimi ještě efektivněji rozvíjeli a podporovali obor in-store marketingu a zároveň prospěli specializovanými projekty právě obci zadavatelů“, uvádí k novému projektu Daniel Jesenský, prezident POPAI CE.

-red-

Čtěte také

  1. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  5. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!