Reklama

Nová reklamní kampaň neziskové organizace FSC

Nevládní nezisková organizace FSC (Forest Stewardship Council), která podporuje dřevěné výrobky z ekologicky pěstovaných lesů, spouští reklamní kampaň zaměřenou na potencionální spotřebitele. Cílem kampaně je informovat o existenci těchto dřevěných výrobků, které jsou již k dostání i na českém trhu.

Dosavadní znalost výrobků s certifikátem FSC byla velmi nízká. Proto česká kancelář světové organizace FSC vypsala výběrové řízení na reklamní kampaň propagující tyto výrobky. Jde o dřevěné výrobky (od hraček, přes papír, až po nábytek), které pocházejí z ekologicky a sociálně dobře obhospodařovaných lesů v ČR ale i v zahraničí. Certifikované dřevo FSC má tak „zaručený původ“, nepochází z divoce kácených deštných pralesů, a jsou respektována lidská a sociální práva zaměstnanců.

Výběrového řízení se účastnilo celkem šest renomovaných reklamních agentur. Vítězně z tohoto klání vyšla agentura MARCO/BBN, která v intenzivní spolupráci s klientem připravila kompletní strategii a vizuál komunikační kampaně.

Kampaň za agenturu MARCO/BBN připravoval account director Tomáš Navrátil, který velmi oceňuje přístup klienta. „Z našeho pohledu to byl ukázkový příklad přípravy komunikační kampaně,“ poznamenal Tomáš Navrátil. „Od samotného zadání, přes marketingový výzkum a definování cílové skupiny, až po společná jednání mezi klientem a našimi kreativci,“ doplnil Tomáš Navrátil.

Vizuál kampaně s claimem „Miluje dřevo, chrání les (FSC)“ hraje na emotivní strunu. „Předpokládáme, že častým impulzem k nákupu Fair Trade či FSC výrobků jsou právě emoce. Hledali jsme také něco, co bude hravé a bude vyjadřovat o co FSC jde – zdravý les a odpovědný přístup ke spotřebě dřevěných výrobků,“ prozradil Tomáš Navrátil ke grafickému zpracování kampaně.

„V neziskovém sektoru není obvykle možnost, z části i díky financím, důkladně připravit realizaci kampaní. My jsme nyní měli možnost provést sociologický průzkum, zaměřit se lépe na jednotlivé cílové skupiny a vytvořit kampaň tak, aby byla co nejlépe posílila znalost značky a certifikátu FSC v České republice. A zkušenosti Marco/BBN nám k tomu významně pomohou, “ sdělil ke kampani Tomáš Duda, zástupce ředitele a statutární zástupce FSC ČR.

-red-

Čtěte také

  1. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!