Média

Ju-Turn Advertising připravil pro Poštovní spořitelnu čtyři reklamní kampaně

Podzimní vlna akvizičních a retenčních kampaní Poštovní spořitelny v režii agentury Ju-Turn Advertising využívá vedle osvědčených postupů také nové kreativní přístupy. Veškeré výstupy kampaně pro produkty Postkonto, Postžiro, Červené konto a spotřebitelské úvěry Ju-Turn upravuje jak s ohledem na aktuální produktovou nabídku, tak také na cílovou skupinu. Připravené kampaně na běžné či spořící účty nebo úvěrové produkty tradičně oslovují stálé i potencionální klienty, a to včetně živnostníků a podnikatelů.

V porovnání s původními kampaněmi Ju-Turn některé nové výstupy zjednodušil, u jiných kreativní tým připravil zcela novou myšlenku, případně up-datoval původní ztvárnění s ohledem na aktuální benefity a produktovou nabídku. Aktuální kampaně navíc pečlivě zohledňují cílové skupiny a využívají proto efektivní mix různých mediálních kanálů – TV, printů, rádia, web bannerů, flash PPC, plakátů nebo video smyček.

-red-

Čtěte také

  1. Produktový koordinátor s AJ
    Okres Tábor
  2. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  3. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  4. Obchodní zástupce / Sales Representative - Morava (oftalmologie)
    50000 - 50500 Kč za měsíc
  5. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!