Společnost Vivantis a.s., přední internetový prodejce, vstupuje od října na tuzemský trh s pneumatikami. Na zákazníky především z řad řidičů cílí novým e-shopem s názvem VivaPneu.cz. Klesajícím maržím v dané komoditě hodlá dlouhodobě vzdorovat maximálně efektivním obchodováním a nízkými provozními náklady.
Největší konkurenční výhodou nového internetového obchodu jsou minimální náklady. Vzhledem k nízkým maržím v případě pneumatik a doplňkového zboží nepočítá e-shop VivaPneu.cz s žádnými velkými investicemi. Provozovatel přichází s efektivním obchodním modelem založeným na široké zákaznické skupině svých e-shopů, obrovských skladových zásobách a bohatých zkušenostech s online prodejem na tuzemském trhu.
„Marže na pneumatikách klesla za poslední tři roky až o polovinu. Museli jsme tedy najít nové možnosti, jak v této komoditě obchodovat efektivněji. Naším cílem bylo rozšířit portfolio služeb pro naše zákazníky o dobře fungující e-shop s relativně nízkými provozními náklady,“ uvedl Martin Rozhoň, ředitel společnosti Vivantis a.s., která v případě VivaPneu.cz spolupracuje v oblasti logistiky a skladových zásob se společností Onio s.r.o.
Zákazníci internetového obchodu VivaPneu.cz mohou přehledně vybírat z 16 000 výrobků, které mají možnost získat se slevou až 60 % oproti běžným cenám. V případě nejprodávanějších pneumatik na Škodu Fabia lze například aktuálně ušetřit kolem dvou tisíc korun na jednom autě. V nabídce nového e-shopu jsou produkty celkem od třiceti světových výrobců pneumatik, litých a ocelových disků či sněhových řetězů. Atraktivní novinkou je technologie 3D scanneru vybraných výrobků.
„Hodláme našim zákazníkům vycházet vstříc, proto zaručujeme nejkratší možné dodací lhůty či dopravu zdarma. Vše zvládáme díky kvalitně vyškolenému zákaznickému servisu a obrovským skladovým zásobám,“ uvedla Petra Polanská, manažerka e-shopu VivaPneu.cz. „Veškerý náš sortiment má samozřejmě potřebné certifikace a je homologovaný pro provoz v České republice i v Evropské unii,“ připomněla.
-red-