Česká pobočka mezinárodní PR agentury LEWIS Communications představuje své profily na sociálních sítích Facebook a Twitter, na kterých komunikuje nejen novinky ze zákulisí agenturního dění, ale také zajímavosti o sociálních sítích a novinky z oblasti byznysu a techniky.
Sociální síť Facebook má podle aktuálních údajů z poloviny září již 300 milionů uživatelů na celém světě, a také v České republice jeho obliba neustále roste. “Počet českých uživatelů Facebooku vzrostl z července na srpen tohoto roku o 200 tisíc a nyní se pohybuje okolo 1,4 milionu českých uživatelů. Proč tedy tento komunikační kanál nevyužít, když založení stránky na Facebooku nic nestojí?”, ptá se Vítězslav Horák, ředitel pražské pobočky LEWIS.
Twitter patří oproti tomu k nejrychleji rostoucí sociální síti a své popularitě se těší především díky jednodušším funkcím a větší otevřenosti, což mu umožňuje velmi rychlou a efektivní komunikaci. Pro většinu firem je to však nástroj poměrně nový a zatím si jej osahávají jen pozvolna.
“Velké know-how LEWIS je, že sleduje aktuální trendy v komunikaci a dokáže na ně pružně reagovat. Dokládá to i fakt, že celkových 14 profilů agentury LEWIS na Twitteru, které jsou kromě angličtiny vedeny v dalších jedenácti světových jazycích, již odebírá na 3.317 uživatelů po celém světě a jejich počet každým dnem narůstá. PR agentury dobře ví, jak je těžké přesvědčit některé klienty o důležitosti a prospěšnosti sociálních sítí v marketingové a PR komunikaci, proto chceme jít příkladem,” dodává Vítězslav Horák.
-red-