ICT

Admonitoring přináší novinky v online aplikaci

Admonitoring – projekt společnosti MEDIARESEARCH monitorující výdaje do české internetové reklamy pod patronátem Sdružení pro internetovou reklamu nabízí od léta novinky ve své online aplikaci. Získaná data obsahující informace o investicích do reklamy jsou měsíčně vydávána právě v online aplikaci, která doznala uživatelsky důležitých změn. Projekt zároveň udržuje databázi reklamní kreativy a shromažďuje informace o nákupních podmínkách reklamní plochy na jednotlivých serverech a jejich sekcích.

Nově přidané funkce do online uživatelského prostředí nyní podstatně zvyšují užitnou hodnotu pro odběratele a zejména pro mediální agentury. Od června 2009 je v online aplikaci (OLA) k dispozici nová kategorie – nákupní model (např. období, CPT, CPC). Data lze podle nákupního modelu i filtrovat, nebo jej použít do záhlaví kontingenčních tabulek.

V OLA lze nyní také agregovat produktové segmenty do 3. úrovně stromu. Sdružování segmentů je jednak použito ve veřejných výstupech AdMonitoringu a zároveň zlepšilo možnosti filtrování dat. Uživatel tak může jednoduše vybrat a filtrovat složení produktového mixu, o nějž má zájem.

V srpnu 2009 došlo k rozšíření online aplikace o následující položky:

1) Výkon (imprese, kliky, dny)
2) Formát (dynamický banner, videospot, hypertext, out of the box,…)
3) Rozměry formátu (v pixelech).

Zařazení těchto ukazatelů rozšiřuje možnosti práce s daty AdMonitoringu např. z hlediska posouzení výkonu kampaní.

-red-

Čtěte také

  1. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  5. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!