Reklama

Slůně testuje dopad vlastní reklamy na Facebooku

Jazykovka Slůně se rozhodla vyzkoušet kontroverzní reklamu nejdříve u svých fanoušků na Facebooku.

Obecně je vizuální stránka a originalita reklamy jazykových škol na nižší úrovni a drží se zavedených témat (usmívající se studenti, fotografie spokojených businessmanů apod.).

Marketingové oddělení Slůněte proto přišlo s konceptem, který se opírá více o provokativní vizuál, než bylo doposud zvykem. Protože přijetí reklamního sdělení širokou veřejností nebylo zcela jednoznačné, rozhodlo se Slůně pro pretest na firemním profilu Facebooku. Dostatek aktivních fanoušků společnosti umožnil sledovat percepci vizuálu bez vynaložení jakýchkoli finančních prostředků.

Reklamu si můžete prohlédnout na http://cs-cz.facebook.com/pages/Ostrava-Czech-Republic/Sln-svt-jazyk/130024324045.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!