Maloobchodní síť prodejen Albert spustila novou komunikační kampaň, jejímž cílem je informovat zákazníky o přeměně značky Hypernova ve značku Albert hypermarket a komunikovat výhody, které jim tato změna přináší. Nejpříjemnější zprávou je pro zákazníky bezesporu snížení cen.
Celá kampaň se zaměřuje na intenzivní komunikaci snížení cen u více než 500 položek sortimentu. „Našim zákazníkům dlouhodobě nabízíme kombinaci výhodných a pohodlných nákupů v příjemném prostředí. Na to navazuje i nová kampaň, ve které klademe důraz na jednoduché a především výrazné prezentování dalšího snížení cen našeho sortimentu každodenní spotřeby a základních potravin,“ říká Robert de Groot, viceprezident pro marketing a formát.
Silnou stránkou kampaně je její vizuální podoba. „Komunikace je jednoduchá a úderná a jejím dominantním prvkem je červená šipka, která komunikuje snížení cen. Červená barva je v rámci nové vizuální identity značky Albert symbolem pro cenovou komunikaci. Zákazníci se s ní setkají nejen v reklamě, ale také v našich prodejnách, kde jsou červenými komunikačními prvky označeny výrobky s nejnižší cenou v dané kategorii zboží,“ říká Eva Vejvodová, Brand Director značky Albert.
Nová kampaň je svým rozsahem poměrně masivní. Zákazník se s ní setká v prodejnách a letácích a také ve všech hlavních mediálních kanálech – televizi, tisku, rádiu a také na internetu a prostředcích venkovní reklamy. Televizní spot hraje v kampani důležitou roli. „Netradiční a zajímavé technické pojetí spotu pracující s „rozpůlenou“ obrazovkou nám umožňuje ukázat zákazníkům, co se v prodejnách změnilo a co naopak zůstává tak, jak byli zvyklí,“ vysvětluje Eva Vejvodová.
V rámci kampaně jsou spuštěny i nové webové stránky www.ialbert.cz, které poskytují informace o značce Albert, společnosti Ahold a privátních značkách, samozřejmě také o prodejnách, letákové nabídce a volných pracovních místech. Zákazníci zde najdou také informace o výrobcích a oblíbené recepty. „Věříme, že kvalita obsahu stránek a jejich svěží, moderní design zákazníky osloví a jednoznačně nás odliší od konkurence,“ dodává Eva Vejvodová. Autorem reklamní kampaně je společnost LOWE GGK.
-red-