Média

Rebranding kanálů Discovery

Po mezinárodním rebrandu a na oslavu dvaceti let Discovery Channel v Evropě společnost Discovery Networks CE odhalila nové logo pro svou vlajkovou stanici. Toto nové logo se bude používat po celé střední Evropě od 1. července 2009 jakožto součást nového a nezaměnitelného vizuálního stylu, který bude dynamicky upevňovat pozici značky Discovery a zaujme diváky.

Nový vizuální styl je založen na preferencích mladých mužů, které Discovery zjistila ve svém průzkumu Discovery Species (tedy prozatím největší a nejrozsáhlejší studii mladých mužů). Cíle je prostý: efektivněji komunikovat s cílovou skupinou mužů mezi 25 a 39 lety. Nový vizuální styl i poselství představují přirozený vývoj od poselství „True to Life“ z posledních let a najde dobrý ohlas v demografické skupině mladých mužů. Vizuální komunikace diváky nabíjí energií, provokuje a inspiruje k tomu, aby se dívali za hranice všedních dní a zažili něco nevídaného – aby žili ve velkém stylu („Live Life Large“).

V červnu a v červenci půjde na Discovery Channel několik premiér, mimo jiné série dokumentů Americké přístavy, která představí život v přístavu Los Angeles, nejrušnějším přístavu v Americe, který se rozkládá na ploše 4 200 akrů, zaměstnává 16 000 lidí včetně vlastního policejného a hasičského sboru a jímž prochází bezmála polovina spotřebního zboží importovaného do Spojených států. V sérii pořadů Extrémní exploze budou moci sledovat pyrotechniky Bradena Luska a doktora Paula Worseyho, kteří se v rámci pořadu dostanou k těm největším a nejnáročnějším domolicím na světě. Pořad Američtí dřevorubci bude vyprávět příběh rodiny Pelletierových, kteří již tři generace čelí divočině a jako jedni z posledních pokračují v hrdé dřevorubecké tradici.

Nezmění se jen loga kanálů po celém světě, ale i logo firemní, aby odráželo novou vizuální identitu společnosti. Společnost Discovery Networks Central Europe nezůstane pozadu a bude působit pod svým regionálním jménem, ovšem s novým, inovovaným logem.

-red-

Čtěte také

  1. Elektro content master | i absolventi (40 - 60.000 Kč)
    Nový Jičín | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Marketingový specialista – 13.mzda (30.-40.000Kč) #2524
    Brno | 30000 - 40000 Kč za měsíc
  3. International management trainee
    Modletice
  4. Obchodní zástupce / Sales Representative - Morava (oftalmologie)
    50000 - 50500 Kč za měsíc
  5. Specialista vendor marketingu (M/Ž)
    Mukařov | 43000 - 45000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!