Reklama

Společnost Phoenix-Zeppelin získala ocenění Český direkt za novoroční přání

Vítězství v kategorii „Direct mail, customer retention“ sedmého ročníku soutěže Český direkt získalo novoroční přání pro klienty a partnery společnosti Phoenix-Zeppelin. Novoroční přání bylo zpracováno formou leporela. Je na něm vyobrazen betlém, kde však místo obvyklých postav vystupují produkty, které nabízí společnost Phoenix-Zeppelin . Novoroční přání pro Phoenix-Zeppelin připravila společnost RMG Connect, která patří do komunikační skupiny Mather.

„Na pohled malé přání je ve skutečnosti rozkládací leporelo, které kromě samotného textu vyobrazuje betlém složený ze strojů Caterpillar a dalších námi prodávaných značek, které se shromáždily na sněhu pod kometou,“ upřesnila Michaela Hanzlíková, manažerka marketingové komunikace Phoenix-Zeppelin. Spolu s přáním zasněžených Vánoc putovalo toto novoroční přání všem klientům a partnerům Phoenix-Zeppelin. „Formát leporela nebo skládačky jsme v loňském roce využili i na jiné direct maily pro naše klienty,“ doplnila Michaela Hanzlíková.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!