Reklama

Go SMART – nová podoba věrnostního magazínu

Společnost Shell Czech Republic a.s. přináší svým loajálním zákazníkům katalog věrnostního programu SMART v nové podobě. V magazínu nazvaném Go SMART naleznou členové SMART klubu kromě aktuální nabídky dárků také řadu zajímavých článků a praktických rad.

Pro své věrné zákazníky připravila společnost Shell Czech Republic a.s. v tomto roce několik novinek. Jednou z ní je nová podoba SMART katalogu. V magazínu nazvaném Go SMART naleznou čtenáři od dubna tohoto roku jak aktuální nabídku dárků věrnostního programu SMART, tak zajímavé články, informace, rady a doporučení.

Nový katalog s názvem Go SMART navíc získává úplně novou podobu, a to ve smyslu modernějšího grafického designu. V magazínu se rovněž poprvé objevuje i marketingový slogan „Získejte maximum z každé kapky,“ který bude společnost Shell při komunikaci využívat.

„Vedle nových dárků pro naše věrné zákazníky přináší magazín Go SMART mnohem více informací, upravený formát a přitažlivější design,“ uvedl Dušan Nedorost, ředitel provozu čerpacích stanic společnosti Shell v České republice. „Vedle zajímavého čtení v něm čtenáři naleznou řadu užitečných rad a vybírat mohou ze široké kolekce dárků od občerstvení přes sportovní a cestovní potřeby, hračky a hry, domácí spotřebiče nebo aktivity pro volný čas až po předměty z kolekce Ferrari,“ dodal.

Nový Go SMART vyjde letos hned dvakrát. Kromě jarního vydání se mohou členové SMART klubu těšit na další na podzim tohoto roku.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!