On-line

GfK Praha: Nový design webových stránek

Společnost pro výzkum trhu GfK Praha změnila na přelomu března a dubna 2009 vzhled svých webových stránek. Navazuje tak na společnou snahu GfK Group mít jednotnou Corporate Identity v oblasti webdesignu. První fáze v rámci projektu nové firemní identity se uskutečnila na podzim roku 2008, kdy byly zprovozněny webové stránky výzkumného nástroje Oční kamery.

„Nový vzhled oficiálních webových stránek GfK Praha se soustředí hlavně na přehlednost a komplexnost informací, ať už o skupině či jednotlivých segmentech, na které se GfK Praha zaměřuje,“ vysvětluje Sherin Dalíková, ředitelka marketingu a komunikace, a doplňuje: „Změnou webových stránek jsme chtěli poskytované informace ucelit, přispět k větší spokojenosti návštěvníků a také zmodernizovat a celkově sjednotit korporátní identitu internetové prezentace GfK Praha.“

Nová grafická úprava webových stránek je jednotná pro všechny společnosti GfK v regionu střední a východní Evropy. Hlavní změnou, kterou se odlišují nové stránky od těch předchozích, je nahrazení tmavé barevné palety za světlé odstíny. Rovněž navigační systém stránek je jednodušší a přehlednější. Nové stránky se nesou v duchu transparentnosti a účelnosti.

GfK Praha je předním dodavatelem služeb v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění v České republice. Společnost byla založena v únoru 1991. Je členem GfK Group, která je jednou z pěti největších světových společností specializujících se na výzkum trhu. Skládá se ze 115 stávajících společností, které se nachází ve více než 100 státech celého světa a zaměstnávají zhruba 10 000 zaměstnanců.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!