Komunikační agentura Proximity Prague vyvinula pro značku Puma Fragrances, parfémy vyráběné společností Procter & Gamble, zcela přepracované mezinárodní webové stránky. Ústřední úlohu na nich zaujímá nová řada parfémů nazvaná Urban Motion.
Stránky navazují na kampaň, která bude spuštěna napříč Evropou a bude představovat novou řadu Urban Motion. Mottem konceptu je „Move to your own beat“, volně přeloženo tedy „Najdi si svůj vlastní rytmus“. Značka tak zdůrazňuje zaměření na individualitu a svobodu vyjádření, přičemž spojujícím prostředkem, který zvolila, je tanec. Ten se objevuje v TV spotu, který na stránkách mají možnost návštěvníci zhlédnout, a také ve zvlášť vytvořené online hře.
Hra, jejíž celkový koncept včetně grafiky vznikl v Proximity Prague, umožňuje po registraci vytvořit vlastní avatar (dgitální alter ego) a zkusit vlastní taneční kreace k vybrané hudbě, a to v různých prostředích světových metropolí. Hráč sbírá body za různé taneční triky, následně je jeho sekvence uložena na stránkách. Tanečníci s nejvyšším počtem bodů se objeví v tabulce nejlepších, vítěz na konci kampaně získá exkluzivní cestu do filmové metropole Los Angeles na natáčení tanečního snímku „Fame“. Hra je také propojena se sociální sítí Facebook aumožňuje exportovat sekvence do profilů hráčů.
„Naším cílem je představit značku Puma Fragrances jako kosmopolitní značku životního stylu,“ říká Petr Růžička, vedoucí digitálního oddělení Proximity Prague. „Při návrhu online konceptu jsme vycházeli jednak z positioningu značky, jednak z aktuálních trendů – chceme oslovit mladé lidi v komunitách, bavit je a vyvolat interakci. Proto má online hra také rozsáhlé možnosti personalizace a je propojena se sociální sítí Facebook.“
Zajímavostí je, že stránky jsou mezinárodní, lokalizované do několika jazykových verzí a u každého hráče je uvedeno, kterou zemi „reprezentuje“. Kromě online hry a TV spotů mají návštěvníci možnost seznámit se s kompletní řadou Urban Motion, prohlédnout si dokument z fotografování modelů kampaně a natáčení spotů, objednat si vzorek parfému nebo e-mailový newsletter a přeposlat odkaz na stránky přátelům.
-red-