Společnost Globus, která v ČR provozuje 13 hypermarketů, připravila pro své zákazníky MIMI KLUB určený nastávajícím maminkám a rodičům dětí do tří let. Díky členství získají na internetových stránkách www.mimi-klub.cz nejen výrazné slevy na vybrané dětské zboží, ale také zdroj zajímavých informací, rad a tipů. Web MIMI KLUBU vytvořila agentura Actum.
Internetové stránky www.mimi-klub.cz budou obsahovat jak nabídku zhruba 80 až 100 položek zboží v různých kategoriích s výraznými slevami, tak i zajímavé informace pro rodiče od lékařů, specialistů na výživu, výchovu a další oblasti. „Na internetových stránkách bychom chtěli přinášet nové články každý týden, aby zákazníci měli důvod stránky navštěvovat a aby při každé návštěvě objevili nějakou zajímavou informaci,“ říká B. Malý, ředitel marketingu společnosti Globus ČR.
„Portál jsme vytvořili na vlastním redakčním systému CMS Perseus 3. Součástí řešení je také unikátní systém interního vyhledávání, který nalezené záznamy zobrazuje průběžně již během zadávání vyhledávacího dotazu,“ říká Jan Havel, client director agentury Actum, která web pro Globus vytvořila. „Přínos pro klienta vidíme zejména v navázání bližšího vztahu se zákazníky. Word-of-mouth efekt nic nestojí a pomáhá v brandingu i mimo on-line prostředí. Mladé maminky jsou navíc v on-line komunitách velmi aktivní a představují tak ideální cílovou skupinu“.
K článkům je možné přidávat komentáře a v plánu je i zřízení diskuzního fóra, kde by si maminky mohly vyměňovat rady a zkušenosti. Zajímavou součástí stránek je Nákupní seznam, který umožní vytvořit a vytisknout seznam, podle kterého mohou rodiče nakoupit zboží z nabídky MIMI KLUBU.
-red-