Reklama

Electrolux představuje nové logo soutěže Electrolux Design Lab

Společnost Electrolux představila nové logo 7. ročníku souteže Electrolux Design Lab, které vytvořili zaměstnanci společnosti pocházející ze všech koutů světa. Každé písmeno bylo vytvořeno jedním ze zaměstnanců společnosti Electrolux, a to pomocí malby světlem. Na stránkách www.electroluxdesignlab.com se za každým z písmen loga nachází autorův osobní profil.

Jedenáct zaměstnanců společnosti Electrolux prostřednictvím barevných svítících písmen a číslic představuje rozmanitost lidí pracujících pro značku Electrolux.

“Tým tvořící logo je složen z lidí různého věku, zastávajících různé pracovní pozice v různých odděleních, kteří pocházejí z rozdílných částí světa, jako například z Francie, Švédska, Rumunska, Itálie, Švýcarska, Indie či Belgie, ” vysvětluje Frédérique Pirenne, PR manažer společnosti Electrolux. “Tato lidská rozmanitost přináší široké spektrum možností a je zdrojem kreativity, inovativního ducha a vůdcovství společnosti Electrolux. ”

Logo soutěže Electrolux Design Lab je tvořeno světelnou malbou. Jedná se o fotografickou techniku, kdy se jednotlivé expozice vytvářejí v noci nebo za tmy pomocí pohyblivého ručního světelného zdroje nebo pohybujícím se fotoaparátem.

Zaměstnanci Electroluxu tak mohli v tmavém studiu baterkou vytvořit své písmeno nebo číslici tvořící logo Design Lab. “Soutěž Electrolux Design Lab je každoročně jednou z nejdůležitějších celosvětových kreativních aktivit a naši zaměstnanci skutečně oceňují, pokud se mohou na kreativním procesu tvorby kampaně podílet,“ dodal Frédérique Pirenne.

Od roku 2003 je celosvětový soutěž Electrolux Design Laboratory otevřena všem studentům a absolventům designových škol po celém světě k prezentaci inovativních návrhů domácích spotřebičů. V roce 2009 bylo vyhlášeno téma „design pro příštích devadesát let“ jako pocta k devadesátému výročí společnosti Electrolux.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!