Společnost Electrolux představila nové logo 7. ročníku souteže Electrolux Design Lab, které vytvořili zaměstnanci společnosti pocházející ze všech koutů světa. Každé písmeno bylo vytvořeno jedním ze zaměstnanců společnosti Electrolux, a to pomocí malby světlem. Na stránkách www.electroluxdesignlab.com se za každým z písmen loga nachází autorův osobní profil.
Jedenáct zaměstnanců společnosti Electrolux prostřednictvím barevných svítících písmen a číslic představuje rozmanitost lidí pracujících pro značku Electrolux.
“Tým tvořící logo je složen z lidí různého věku, zastávajících různé pracovní pozice v různých odděleních, kteří pocházejí z rozdílných částí světa, jako například z Francie, Švédska, Rumunska, Itálie, Švýcarska, Indie či Belgie, ” vysvětluje Frédérique Pirenne, PR manažer společnosti Electrolux. “Tato lidská rozmanitost přináší široké spektrum možností a je zdrojem kreativity, inovativního ducha a vůdcovství společnosti Electrolux. ”
Logo soutěže Electrolux Design Lab je tvořeno světelnou malbou. Jedná se o fotografickou techniku, kdy se jednotlivé expozice vytvářejí v noci nebo za tmy pomocí pohyblivého ručního světelného zdroje nebo pohybujícím se fotoaparátem.
Zaměstnanci Electroluxu tak mohli v tmavém studiu baterkou vytvořit své písmeno nebo číslici tvořící logo Design Lab. “Soutěž Electrolux Design Lab je každoročně jednou z nejdůležitějších celosvětových kreativních aktivit a naši zaměstnanci skutečně oceňují, pokud se mohou na kreativním procesu tvorby kampaně podílet,“ dodal Frédérique Pirenne.
Od roku 2003 je celosvětový soutěž Electrolux Design Laboratory otevřena všem studentům a absolventům designových škol po celém světě k prezentaci inovativních návrhů domácích spotřebičů. V roce 2009 bylo vyhlášeno téma „design pro příštích devadesát let“ jako pocta k devadesátému výročí společnosti Electrolux.
-red-