Média

METRO mění koncept lifestylového magazínu MEN/WOMEN ONLY

Od února mění vydavatelství METRO Česká republika koncept svého lifestylového časopisu MEN/WOMEN ONLY. Magazín zkrátil svou periodicitu z dvouměsíčníku na měsíčník a bude vycházet každé druhé úterý v měsíci jako supplement deníku Metro. Čtenáři tak získají pravidelnou „dávku“ lifestylu zdarma.

„Ke změně distribučního konceptu jsme přistoupili na základě tlaku ze strany čtenářů, kteří si přáli magazín dostávat jako součást deníku. Kratší periodicita nám pak umožní lépe reagovat na potřeby ze strany reklamních zadavatelů,“ uvedl Aleš Pýcha, marketingový ředitel vydavatelství METRO ČR.

„První únorové číslo MEN/WOMEN ONLY bude především Valentýnské. Poradí našim čtenářům např. to, jak si udržet vztah po pěti, deseti a dvaceti letech, přinese tipy na večeři pro partnera či téma, kde všude jsou dnes lidé schopni uspořádat originální svatbu, a další zajímavosti,“ řekl o obsahu únorového vydání Josef Rubeš, šéfredaktor deníku METRO. „V magazínu najdou naši čtenáři vždy něco navíc, ale především chceme, aby se při čtení magazínu dobře bavili,“ doplnil. Relaunch bude podpořen kampaní, která vzniká ve spolupráci s agenturou EURO RSCG a poběží v první fázi v METRU, vybraných B2B titulech a dále v celoplošných i regionálních rozhlasových stanicích. Ve druhé fázi pak bude doplněna podporou v outdooru v největších českých městech, které tvoří páteřní distribuční síť deníku METRO, dodává Aleš Pýcha.

MEN/WOMEN ONLY vycházel od léta 2007 jako dvouměsíčník a byl distribuován prostřednictvím samostatné sítě odlišné od deníku Metro. Výjimečnost magazínu spočívá především v jeho unisexovém zaměření, díky němuž tematicky oslovuje obě pohlaví. Z jedné poloviny obsahu je magazín zaměřen na ženské čtenářky a z druhé poloviny na muže.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!