Poštovní spořitelna připravila na úvod nového roku vylepšení svých internetových stránek. Nová grafická úprava, přidané funkce nebo přehlednější a efektivnější uspořádání jistě potěší všechny návštěvníky.
„Cílem úpravy webu bylo zejména zlepšit dobrý dojem a být efektivním zdrojem informací. Podklady pro vývoj nového webu jsme čerpali mimo jiné z výzkumu na klientech Poštovní spořitelny, aby byl pro naše zákazníky co nejpřínosnější,“ prozradil ředitel marketingu Poštovní spořitelny Miroslav Seidl.
Mezi hlavní změny patří grafická úprava, která klade důraz na zviditelnění a zrychlení navigace mezi jednotlivými produkty a segmenty. Větší důraz byl také dán na sekci „Novinky“, která byla přesunuta na úvodní stranu. Vylepšeno bylo fulltextové vyhledávání a efektivních změn se dočkala také část „Poradíme vám“. K informacím o jednotlivých produktech pak byly přičleněny nové odkazy „Spočítejte si“ a „Sjednat“, které umožňují návštěvníkům stránek modelové výpočty, resp. požádat o schůzku na Finančním centru.
Tímto však změny na webu nekončí. „V únoru na zákazníky budou čekat další nové funkce jako například dynamické mapy k finančním centrům a bankomatům, podílové fondy přímo na webu, kurzovní lístek a další,“ dodává Seidl. V delším období se pak plánuje také podpora prodejních funkcí webu.
-red-