Aktualizovaný a přepracovaný dotisk stejnojmenné úspěšné publikace. Tipy a rady pro ty, kterým je obchod denním chlebem. Podstatná je na knize její ucelenost a podrobnost: nic není vynecháno, publikace je průvodcem k vytvoření kompletního systému k docílení prodejního úspěchu. Je proto cílená od šéfa velkého prodejního týmu až po „řadového“ prodejce a obchodníka; jde o ucelený plán, jak cílevědomě posunout kvalitu prodeje na vyšší úroveň a dosáhnout tak osobního úspěchu.
Mezi desítkami podobných receptů na úspěšný prodej září Tracyho bestseller jako málokterý jiný. To je ovšem dáno především osobou autora, který je v této oblasti skutečně hvězdou díky třicetileté výtečné praxi, inovátorství a rozsáhlým přednáškovým aktivitám po celé Americe, které mu přinesly tisíce vděčných žáků – uvádí se, že Tracy sám během svého života vyškolil 500 000 obchodníků!
Kniha Jak mnohem lépe prodávat je koncentrátem Tracyho praxe; objasňuje, že prodej je především „duševní hra“ a že úspěšný obchodník potřebuje především psychologickou převahu nad zákazníkem či odběratelem a učí, jak této převahy dosáhnout.
Podstatná je na knize její ucelenost a podrobnost: nic není vynecháno, kniha je průvodcem k vytvoření kompletního systému k docílení prodejního úspěchu. Je proto cílená na všechny, pro které je prodej důležitou součástí jejich práce – od šéfa velkého prodejního týmu až po „řadového“ prodejce a obchodníka; je to ucelený plán, jak cílevědomě posunout kvalitu prodeje na vyšší úroveň a dosáhnout osobního úspěchu.
Podstatný rozdíl mezi touto knihou a „návody“ na prodejní úspěch spočívá v tom, že se vyhýbá klišé, pěkně znějícím větám a argumentům, které se snadno řeknou, ale hůř provedou. Zatímco po přečtení jiných knih tohoto zaměření budete možná chytřejší, po prostudování Tracyho budete úspěšnější.
Obsah knihy:
Úvod
1. Psychologie prodeje
2. Rozvoj osobních schopností
3. Osobní strategické plánování profesionálního prodeje
4. Jádro prodeje
5. Profese prodejce
6. Jak motivovat lidi ke koupi
7. Jak ovlivnit rozhodnutí o koupi
8. Jak hledat nové zákazníky: Jak naplnit svoji prodejní síť
9. Jak dělat účinné prezentace
10. Jak uzavírat obchod: Koncovka prodeje
Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press..
Knihu je možné objednat u stejného nakladatelství.
328 stran černobílých, doporučená cena: 289,- Kč
Kód knihy: KE0136
ISBN: 80-7226-668-3, EAN: 978-80-7226-668-5