Reklama

Společnost IBB zveřejnila půlroční čísla intextové reklamy v síti BillBoard

Po půl roce, kdy společnost Internet BillBoard a.s. spustila nový formát internetové intextové reklamy, se už značky a služby inzerentů objevily na 759 serverech.

Právě před šesti měsíci spustil Internet BillBoard (IBB) nový formát internetové reklamy. Intextová reklama přinesla na české webové stránky nevtíravou, neobtěžující a neagresívní inzerci ve čtyřech typech zobrazení, tzv. bublinách. Zadavatelé a jejich produkty i služby se objevily na 759 serverech nejrůznějšího zaměření, z hlediska efektivity zobrazovaných inzerátů činilo průměrné CTR (click trough rate – míra prokliku) 22.47 % přes všechny druhy kampaní.

Na zvýrazněná slova v textu webových článků kliklo celkem 1 246 591 uživatelů, kteří si tak zobrazili 5 548 291 intextových bublin. Inzerenti zadali 423 nových kampaní, z nichž 378 bylo textových, 24 s logem, 15 ve flash formátu a 6 využilo videa.

„Atraktivní formáty od textu po video výrazně rozšiřují možnosti zadavatelů, jak na svou značku upozornit a aktuální dosahované výsledky jak na českém trhu tak i v zahraničí to jen potvrzují,“ hodnotí předseda představenstva a generální ředitel IBB Karel Pavlíček.

V nabídce IBB jsou k dispozici čtyři formáty intextové reklamy: Bublina Text pro produktově orientované kampaně, právě tak jako Bublina Logo, kde je navíc posílen image dopad díky logu. Bublina Flash slouží především pro image, ale i produktově zaměřené kampaně a Bublina Video, vhodná pro image i produkt kampaně.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!