Reklama

Studenti vzali vědomostní soutěž SpaceCup útokem

Pětidenní zájezd do Londýna, digitální kamery, fotoaparáty, počítačové sestavy, mp3 a mp4 přehrávače – o tyto a mnohé další ceny svádějí bez nadsázky lítý boj žáci z 1167 tříd druhého stupně základních škol a odpovídajících ročníků víceletých gymnázií, kteří se přihlásili do vědomostní soutěže SpaceCup, pořádané Poštovní spořitelnou pod značkou Space.

„Už první kolo ukázalo, že studenti se za své vědomosti rozhodně nemusejí stydět. Vždyť poměr mezi správnými a nesprávnými odpověďmi byl 3:1,“ popisuje manažer marketingové komunikace Poštovní spořitelny Martin Orság. Třída 9.B ze ZŠ Bulharská, Ostrava, která zvítězila v prvním kole, získala trika s logem SpaceCup, CD skupiny Chinaski a lístky na koncert této kapely.

Nejvíce soutěžících se přihlásilo z Moravskoslezského kraje, konkrétně z Ostravy. Za každou třídu bojuje tým o přibližně 15 žácích.

„Těší nás, že studenti mají o Space Cup takový zájem,“ říká Orság. „Dnešní doba preferuje individuálnost, a my jsme rádi, že teenageři svou účastí ve Space Cupu prokazují, že jsou schopni a ochotni společnými silami postupovat k cíli a pokusit se o vítězství.“

Soutěž probíhá do konce školního roku 2008/2009, má celkem sedm kol, přičemž každé se skládá ze dvou částí (vědomostního testu a tipovací otázky). Každý měsíc proběhne jedno kolo a po vyhodnocení je každé zaregistrované třídě připsán odpovídající počet bodů. Po každém kole je také oceněn jeden soutěžní kolektiv, jehož členové získají atraktivní ceny. Ale to stále není vše! Na konci soutěže bude ještě vylosována jedna nebo více tříd, které získají cenu nazvanou Druhá šance.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!