Reklama

Metro přichází s novými kreativními formáty inzerce

Již třetí netradiční formu inzerce od začátku září nabídl deník METRO. Pokračuje tak ve své strategii poskytování unikátních inzertních možností zviditelnění zadavatelových produktů.

„Vycházíme z toho, že na trhu je nutné se odlišit. Tlak klientů na netradiční formáty inzerce neustále roste a my tímto chceme jejich požadavky naplnit,“ vysvětluje Aleš Pýcha, marketingový ředitel společnosti METRO Česká republika a.s.

18. září, tedy v den premiéry další epizody Hvězdných válek s názvem Star Wars: Klonové války proběhla soutěž s deníkem Metro ve spolupráci s Warner Brothers. Na vybraných místech měli čtenáři deníku Metro možnost vyhrát speciální edici stavebnice Lego od členů speciálního „hvězdného“ týmu STAR WARS tvořeného členy českého fan klubu Hvězdných válek.

Předchozí aktivity mohli čtenáři deníku také zaznamenat. Formát inzerce, tzv. ONSERT – samolepící, snadno slepitelný lístek, umístěný na titulní straně novin, využil 10. 9. Staropramen pro prezentaci hudebního festivalu „SmíchOff summer“. Deník Metro byl letos jeho mediálním partnerem.

Zatím posledním formátem byl již 3. sampling realizovaný pro společnost Opavia z 2. září 2008. Tentokrát byly sušenky Bebe dobré ráno s jogurtem a deník Metro distribuovány nejen v Praze, ale v rámci celé České republiky. Celkem bylo rozdistribuováno 350 000 ks sušenek.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!