Již podruhé v letošním roce mají věrní zákazníci čerpacích stanic Shell možnost tankovat pohonné hmoty levněji. začátkem září Shell opět odstartoval kampaň, během které si mohou řidiči zapojení do věrnostního programu SMART vyměnit 8 nasbíraných bodů za dvoukorunovou slevu na každý natankovaný litr jakékoli paliva Shell. Pokud zároveň pohonné hmoty uhradí kreditní kartou Shell MasterCard od Citibank, za litr paliva Shell celkově zaplatí ještě méně. Na svůj SMART účet si navíc připíší dvojnásobný počet bodů.
Pro velký úspěch a oblibu kampaně nabízí společnost Shell Czech Republic a.s. již podruhé v letošním roce a celkově počtvrté v řadě přímou slevu na svá paliva. Od 1. září do 2. listopadu 2008 může každý člen věrnostního programu výměnou za 8 SMART bodů natankovat litr jakéhokoli paliva Shell o 2 Kč levněji. Slevu za nasbírané body je možné uplatnit pouze na plný počet natankovaných litrů. Řidiči přitom stále sbírají SMART body za právě natankované litry.
Pokud je řidič zapojený do věrnostního programu SMART současně majitelem kreditní karty Shell MasterCard od Citibank a při platbě nákupu ji použije, cena natankovaného paliva se navíc snižuje o 3 %, tedy přibližně o další 1 korunu na litru. Za každý litr paliva Shell tak zaplatí téměř o 3 koruny méně a na jejich SMART konto se v tomto případě přičte dvojnásobný počet bodů.
Řidič vozu s 40 l nádrží, který využije nabídky přímé slevy za SMART body, může při natankování plné nádrže palivem z řady V-Power ušetřit 80 Kč. Jestliže nakoupené pohonné hmoty uhradí kreditní kartou Shell MasterCard od Citibank, zaplatí celkem až o 120 Kč méně. Konkrétní výše slevy záleží na ceně tankovaného paliva.
„U příležitosti 10. výročí založení věrnostního programu SMART v České republice, který zde v rámci sítě čerpacích stanic vznikl jako první svého druhu, chceme naše zákazníky potěšit zopakováním oblíbené kampaně,“ řekl Dušan Nedorost, ředitel čerpacích stanic Shell v České republice.
O probíhající kampani věrnostního programu SMART se řidiči dozvědí z POS materiálů na čerpacích stanicích a z reklamních spotů v celoplošných českých rádiích. Za realizací a propagací promotion stojí agentury pracující pro společnost Shell: Proximity, JWT, MediaCom Praha. a AMI Communications.
-red-