Cestovní kancelář GTS Travel, působící v ČR už 17 let, zvolila novou obchodní strategii a rozhodla se posílit své obchodní aktivity v oblasti internetu a on-line obchodů. Prvním z kroků zvolené strategie je odprodej kamenné pobočky ve Zlíně společnosti Student Agency.
Strategií GTS Travel je oslovit nezávislé cestovatele, kteří si plánují cestu individuálně. Internet nabízí možnost cestovatelské produkty plánovat, objednávat i platit on-line a přizpůsobit konečnou podobu zájezdu osobní potřebě každého cestovatele. Podle filozofie GTS Travel, jejíž největší část tvoří mladší cestovatelé s dobrou znalostí internetu, patří kamenné obchody minulosti.
„Během letošní sezóny jsme zaznamenali enormní nárůst prodejů letenek, hotelů, jazykových kurzů i klasických letních zájezdů přes internet. Zatímco pro cestovatele je letošní sezóna v plném proudu, my už pracujeme na té další. Naše zkušenosti, stejně jako celosvětové trendy, nás vedou k přesunu našich aktivit do světa internetu,“ uvedla Radka Šťávová, marketingová manažerka GTS Travel.
Letos v červnu byl na www.gtstravel.cz například spuštěn unikátní webový vyhledávač, který najde klientovi možnosti kombinací letenky a ubytování kdekoliv na světě.
-red-