Československá obchodní banka/Poštovní spořitelna a společnost Logos připravily řešení pro elektronické platby – PaySec. Zaplatit nebo dostat zaplaceno na internetu je díky službě PaySec stejně jednoduché jako poslat e-mail.
Pro uživatele internetu a internetové obchodníky tak vznikla nová možnost platit a okamžitě přijímat platby snadno a bezpečně i bez platební karty či aktivního internetového bankovnictví. A vůbec nezáleží na tom, ve které bance máte účet.
Nákupy v českých internetových obchodech rostou každý rok zhruba o 40 %. Zároveň roste prodej obsahu (hudba, filmy) a služeb (on-line půjčovny, jízdenky, předplatné). Právě u těchto nákupů může uživatel služby PaySec zboží nebo službu používat ihned po zaplacení. To mu ostatní internetové platební nástroje – PR SMS, platební karty, bankovní převody – neumožňují. PaySec zaplňuje mezeru na českém trhu a nabízí skutečně univerzální nástroj pro on-line platby, který u nás dosud chyběl.
„Připravili jsme nový platební nástroj, který není vázán na banku, u níž má uživatel účet. Chtěli jsme oslovit celý trh a umožnit komukoliv, aby si mohl on-line zdarma založit PaySec a začít ihned platit. Nemusí chodit do banky, ani jí nemusí sdělovat žádné osobní informace,“ říká Tomáš Stegura, projektový manažer projektu PaySec za ČSOB.
Službu si může během pár minut on-line založit opravdu každý a po nabití konta může ihned platit. Obchodník jednoduše napojí svůj obchod na platební bránu PaySec a přijímá platby od uživatelů systému. Už během prvních dvou měsíců provozu přinesl PaySec velký zájem a bezproblémový provoz. Tuto novou službu najdou všichni na adrese www.paysec.cz.
„Našim zákazníkům se snažíme vytvářet inovativní řešení, která budou mít zásadní význam pro jejich podnikání. Věděli jsme, že na trhu dlouhodobě chybí nástroj, který by byl atraktivní pro obchodníky i klienty a zohledňoval domácí prostředí. Zároveň bylo jasné, že jej může realizovat a provozovat jen silná banka. V průběhu roku 2006 jsme začali společně s ČSOB pracovat na přípravě konceptu bezpečné platby. Dnes už připravujeme další vylepšení a novinky pro podporu uživatelů i obchodníků,“ dodává Zbyněk Bajer, Senior Manager společnosti Logos.
Logos přináší svým zákazníkům inovativní řešení, která zvyšují výkonnost podnikání a mají jasný přínos pro jejich business. V oblasti finančních institucí například pomohl zavést Komerční bance produkt mojeKarta, který jako první na trhu umožňuje klientům vytvořit platební kartu s individuálním designem. Dále třeba pro Českou pojišťovnu připravil systém pro síť finančních poradců, který napomohl zvýšit objem prodeje na dvojnásobek během jednoho roku a například eBance formou outsourcingu zajišťuje provoz a rozvoj klíčového transakčního systému.
– red –