Titul je určen zejména ženám, zaměřuje se na zdravý životní styl. Computer Pressu tato akvizice přinese kromě zavedeného specializovaného titulu také rozšíření čtenářské základny.
Web Ženy.cz, který byl osm let známý pod názvem Victorie.cz, měsíčně navštíví 116 tisíc reálných uživatelů. Vzhledem k zaměření titulu jsou to samozřejmě s výrazným náskokem ženy.
„Akvizice webu Ženy.cz pro nás neznamená jen další specializovaný titul do obsáhlého portfolia,“ říká Marek Lutonský, ředitel internetových médií ve vydavatelství Computer Press. „Neméně důležitá je také nová čtenářská skupina, které můžeme efektivně nabídnout další obsah – nyní například z webu Abeceda zahrady.cz, později z dalších titulů, které plánujeme spustit nebo koupit.“
„Specializaci webu Ženy.cz se nechystáme měnit,“ říká šéfredaktorka Monika Kváčková. „Čtenářky na něm i nadále najdou témata z oblasti zdraví, zdravé výživy, přírodní medicíny, wellness a dalších příbuzných oborů. Zachovány zůstanou i deníčky-blogy, diskuze a poradny.“
-red-