„Chceme naše klienty ještě více přiblížit do pozice našich partnerů a chat s nimi je jeden z nejsnazších způsobů, jak lépe porozumět jejich přáním a potřebám,“ vysvětluje ředitel Útvaru rozvoje péče o klienta a ochránce práv klientů PS Martin Kovář impuls, který vedl ke startu tohoto druhu komunikace. Poštovní spořitelna chce prostřednictvím Ombudsmana zavést tradici online rozhovorů každou poslední středu v měsíci.
První ze série rozhovorů proběhl 30. dubna. Mimo jiné v něm padaly dotazy na téma provázanosti Poštovní spořitelny s Útvarem ochránce práv klienta nebo k druhému ročníku soutěže pro studenty „Ideální banka 21. století“. „Nebojíme se žádných otázek. Chceme vystupovat transparentně jako útvar banky, která se ke svým klientům chová férově a vychází jim vstříc,“ doplňuje Kovář.
Poštovní spořitelna se při zavedení funkce ombudsmana pokusila změnit dosavadní přístup finančních institucí vůči klientům, jehož základem dosud byly pouze různé povinnosti klienta k bance. Přístup PS je postavený na partnerství, proklientském přístupu a smyslu pro fair play.
-red-